5.11.10

Rendibilitat i comunicació: les claus de la igualtat efectiva a les organitzacions


Benvolguts i benvolgudes,


L’Organisme Autònom Desenvolupament Local de la Diputació de Tarragona organitza la quarta trobada de les Comunitats Pràctiques d’Igualtat de Tarragona, i us convida a participar en el taller al voltant de la Rendibilitat i Comunicació per a la igualtat a les organitzacions.

En la tercera trobada vareu treballar metodologies actives com “Tecnologies d’Espai Obert”, speednetworking, taller de “Mapes mentals” i Cercles de diàleg. En aquesta jornada es pretén consolidar les Comunitats incrementant el nombre d’assistents per organització, difonent les bones pràctiques en l’àmbit de la igualtat i proporcionant formació sobre la recerca apreciativa (eines per transformar l’organització).

La jornada va dirigida a responsables de recursos humans, directius/ves, professionals i totes les persones interessades en aprendre a com transformar les organitzacions per a fer-les més eficients, inclusives i preparades pels reptes futurs.

En la primera part de la trobada, Míriam Subirana, coach, escriptora i directora de l’espai YesOuiSi impartirà un taller pràctic sobre la Indagació Apreciativa, una metodologia pionera per a la introducció de canvi i transformació a les organitzacions. En la segona part, a través d’un diàleg participatiu, aprofundirem en les polítiques d’igualtat a l’empresa posant de relleu els vincles entre la igualtat, l’eficiència, la rendibilitat i la comunicació a les organitzacions. Per això comptarem amb persones expertes per aprofundir en la temàtica:

DIÀLEG PARTICIPATIU

  • Joan Serra, director de RH del Grup Pere Mata, empresa pionera en la implementació i aplicació de polítiques d’igualtat
  • Alicia Vallespí, coach i consultora experta en transformació d’equips i millora d’organitzacions
  • Mario Gil, Inspector de Treball de la demarcació de Tarragonai expert en temes d’igualtat
  • Yolanda Tortajada, professora del departament d’estudis de comunicació de la URV i experta en gènere i mitjans de comunicació